درمان بیماری ها

آشنایی با جدیدترین روشهای علمی برای درمان انواع بیماری ها و مشکلات

درمان بیماری ها

آشنایی با جدیدترین روشهای علمی برای درمان انواع بیماری ها و مشکلات

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر بعداز یک نزدیکی غیرمنتظره نگران بارداری خود هستید یا مواجهه با آن را پیش بینی میکنید، پیدا کردن راهی برای پیشگیری از باردرای طبیعی است. در این مطلب همراه ما باشید تا مزایا و معایب راههای مختلف پیشگیری از بارداری را بدانید. این راهنما برای پزشکانی ست که به صورت قانونی قصد سقط جنین کودکان معیوب و … را دارند.

روش اورژانسی

امروزه روشهایی برای پیشگیری از بارداری بصورت اورژانسی وجود دارد.

پیشگیری اورژانسی زمانی استفاده میشود که نزدیکی غیرمنتظره داشته باشید یا اینکه احساس کنید روش پیشگیری از بارداری موفقیت آمیز نبوده است. کلید این روش پیشگیری این است که باید در اصرع زمان (حداقل تا 72 ساعت پس از نزدیکی) استفاده شود. قرصهای اورژانسی پیشگیری از بارداری در این موارد استفاده میشوند. قرصهای اورژانسی (فوری)، تخمک گذاری را متوقف کرده یا آن را به تاخیر می اندازد.

روش پیشگیری از بارداری پس از 1 هفته

در این موقعیت روش پیشگیری از بارداری قبلی موثر نبوده است. این زمانی خواهد بود که پریودیتان عقب افتاده باشد و به شک افتاده باشید.

نگران نباشید! هنوز هم برای پیشگیری از بارداری فرصت دارید. اگر 5 روز از رابطه ی جنسی گذشته باشد، میتوانید از قرصهای اورژانسی برای پیشگیری از بارداری استفاده کنید. اگر بیشتر از 5 روز باشد، باید به گزینه های دیگری فکر کنید.

بهترین راه پیشگیری از بارداری در این قسمت داروها هستند که میتوانند به این بارداری ناخواسته پایان دهند. در بسیاری از موارد ممکن است یک پریودی عقب افتاده داشته باشید که نشاندهنده ی بارداری شما باشد.

برای محاسبه ی زمان دقیق بارداری به شیوه ی زیر عمل کنید:

  1. از یک تقویم استفاده کنید.
  2. به اولین روز آخرین پریودی نگاهی بیندازید.
  3. زمان پریودی بعدی را از روی این تاریخ مشخص کنید تا ببینید پریودیتان چند روز عقب افتاده است.

...

ادامه متن را با کلیک بر روی لینک زیر بخوانید:

4 تا از بهترین و جدیدترین راههای جلوگیری از بارداری

  • ۹۸/۰۵/۱۴
  • نگار شیوندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی