درمان بیماری ها

آشنایی با جدیدترین روشهای علمی برای درمان انواع بیماری ها و مشکلات

درمان بیماری ها

آشنایی با جدیدترین روشهای علمی برای درمان انواع بیماری ها و مشکلات

بایگانی
  • ۰
  • ۰

این مطلب نتیجه جدیدترین تحقیقات دانشمندان آمریکایی در سال 2019 راجب علایم آپاندیس می باشد. همچنین تمامی اطلاعاتی که هر ایرانی به آنها نیاز دارد در این مطلب آورده شده است. دقت کنید که در تحقیقات جدید، بسیاری از مطالبی که در وبسایت های قدیمی فارسی یافت می شود رد شده اند!

عÙ?اÛ?Ù? آپاÙ?دÛ?س

به التهاب آپاندیس، آپاندیسیت گفته می‌شود که می‌تواند حاد یا مزمن باشد. در ایران آپاندیسیت شایع ترین دلیل درد های شکمی است که منجر به جراحی می‌شود. حدود 10 درصد از ایرانی ها در زندگی خود آپاندیسیت را تجربه خواهند کرد.

آپاندیسیت می تواند در هر زمانی رخ دهد اما اغلب بین سنین 10 تا 30 سال رخ می دهد و شیوع آن در مردان بیشتر از زنان است. اگر آپاندیسیت درمان نشود ممکن است باعث پارگی آپاندیس و منجر به ایجاد عفونت شود اینوضعیت می‌تواند بسیار جدی و گاهی مرگبار باشد. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر درباره نشانه ها، تشخیص و درمان با ما همراه باشید.

آپاندیسیت یا نفخ؟

سوء هاضمه یا سایر درد های وابسته به گاز، نشانه های شایع آپاندیسیت هستند. در بعضی موارد ممکن است حس کنید گاز درون شکم شما محبوس شده و قادر به دفع آن نمی باشید.

اگر فقط ناراحتی‌های خفیف مربوط به تجمع گاز را تجربه می کنید، می توانید یک داروی ضد سوزش معده بدون نیاز به نسخه تهیه کنید و ببینید که آیا نشانه ها از بین میروند یا خیر. دارو های معروف سوزش معده بدون نیاز به نسخه عبارتند از:

  • امپرازول (پریلوزک)
  • لنزوپرازول (پرواسید)
  • رانیتیدین (زانتاک)

اگر نشانه ها بیشتر از یک روز تداوم داشت یا باعث ایجاد درد غیر قابل تحمل یا ناراحتی شد سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

آیا درد کمر یک نشانه از آپاندیسیت است؟

آپاندیسیت در درجه اول همراه با درد شکم است اما این درد می تواند در ناحیه پهلو و پشت نیز احساس شود. اغلب این درد با تکان خوردن راه رفتن و حتی سرفه کردن بدتر میشود.

اگر درد قابل توجهی را تجربه کردید که پس از چهار ساعت از بین نرفت، به پزشک خود مراجعه کنید.

...

ادامه توضیحات را با کلیک بر روی لینک زیر بخوانید:

واضح ترین علائم آپاندیس کدامند؟

  • ۹۸/۰۵/۲۴
  • نگار شیوندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی